tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kesähommaa

Kesäjuhlat ne teettää edelleen hommaa. Terassi ja sen kalusto vaativat huomiota, joten tästä lähtee. Samalla täytyy käsitellä viime kesänä rakennetut puuportaat. Niihin muuten keksi mies laskea askelmat ja materiaalimenekin netin työkalun avulla. Sieltä sai tulostettua ihan piirustuksetkin. Hakusanoilla "stairs calculator metric" löytyy useitakin laskureita. Kätevää. Voittaa Klubi-askin kannen.

Jopa onkin päässyt pöytä kurjaan kuntoon.
Kuka unohti öljytä viime kesänä? Öö, minä.

2 kommenttia:

  1. Arvaas, missä mä olin aamulla! No, kuntosalilla tietenkin.;) Niinpä kaikki kotihommelit senkun vaan oottelee tekijäänsä, vaikka tänään oon heränny jo kuudelta Lomalla! Ja nythän mä sitten roikun täällä koneella, että ei etene ei. Ostetaan pari lisätuntia vuorokauteen.;)

    VastaaPoista
  2. Hatunnosto! Minäkin heräsin kyllä seitsemältä tänään. Ihme homma. Mutta enpä saanut rempaistua kuntosalille.

    VastaaPoista