maanantai 30. joulukuuta 2013

Hyvästi Karjalan Kukka

No voi harmistus! Karjalan Kukka lopettaa. Kukkakioski on ollut minulle ja miehelleni tärkeä paikka. Jo seurusteluaikanamme mieheni toi minulle sieltä kukkia. Hääkimppua varten hän piirsi suunnitelman ja sai sen avulla ylipuhuttua Hannan (edellisen kauppiaan) toimittamaan kimpun, vaikka hän ei häälauantainamme ollut töissä. Kimpussa oli keltaisia ruusuja, eustomia ja ruostekukkaa. Myös molempien tyttöjemme kastekukat on haettu Karjalan Kukasta.

Hääkimpun luonnos

Hääkimppu

Ristiäiskukat

P.S. Olen rasittava sananmuuntaja - huvittava nimi.


2 kommenttia:

  1. Enpä olisi älynnyt muuntaa taaskaan, jos et olisi siitä vinkannut.:D Keskustassa käy nyt kova sutina. Olen miettinyt, että moniko yritys on pystyssä, kun toriparkki valmistuu...

    VastaaPoista
  2. Tää sananmuuntaminen on mulla melkein kuin rasittava sairaus... Samaa mietin minäkin jo silloin, kun se grillikioskin yrittäjä valitti siirrosta. Kaksi vuotta poikkeustilaa on pitkä aika yrittäjälle.

    VastaaPoista